Vi leverer sikkerhetskurs som går i dybden på kommunikasjon og konflikthåndtering.

Kurset er for bedrifter med ansatte som har ansvar for forskjellige former for kunde- eller publikums håndtering.

  • Formålet med kurset er å øke bevissthet på informativ og konfliktdempende kommunikasjon for å på best mulig måte forebygge konfliktsituasjoner på jobb, samt økt kunnskap om håndtering av trusler, vold og trakassering mot ansatte eller kunder.
  • Vi legger høyt fokus på forebygging og håndtering av uønskede hendelser samt hvordan det følges opp i ettertid.
  • I samarbeid med bedriften kan vi også bistå med bedriftens planverk og instrukser for håndtering av uønskede hendelser. Målet er å finne de beste løsningene for de ansatte i bedriften og skape en tryggere arbeidsplass.

 

Kursets innhold og lengde blir gjerne spesielt tilpasset bedriftens behov etter en risikovurdering.

 

Ta kontakt for et uforpliktende tilbud!


RELATERTE TJENESTER